Osobiste historie - poznaj ludzi, którzy już dziś korzystają z Connected Retail

Zalando-SE_Innovation_Integrated Commerce-3_16-9_0

Wypowiedzi właścicieli połączonych sklepów w trakcie trwania Cyber Week i wizja przyświecająca integracji sklepów stacjonarnych z Zalando

Trwa okres największych obrotów w handlu w roku. W tym czasie sklepy stacjonarne są zwykle pełne podekscytowanych klientów, których przyciągnęły zniżki podczas Black Friday i Cyber Week. Dzięki Connected Retail, projektowi Zalando integrującemu sklepy tradycyjnie funkcjonujące w trybie offline z platformą online, nasi partnerzy mogą nadal wykorzystać ożywienie handlu w szczytowym sezonie i wysyłać artykuły do klientów Zalando ze swoich sklepów stacjonarnych. W trzecim kwartale 2020 roku połączyliśmy 300 sklepów z Zalando. W tej chwili ponad 2300 aktywnych sklepów stacjonarnych połączonych jest z naszą platformą. Aby zapewnić im dodatkowe wsparcie, do końca pierwszego kwartału 2021 roku rezygnujemy z pobierania prowizji i rozliczamy płatności w cyklu tygodniowym, a nie miesięcznym. 

Dzięki Connected Retail klienci Zalando cieszą się bogatszą ofertą zakupową i mogą wesprzeć lokalne przedsiębiorstwa bez wychodzenia z domu. Ponieważ Connected Retail opiera się przede wszystkim na partnerstwie, oddajemy głos ludziom, dzięki którym platforma ta stała się rzeczywistością – właścicielom sklepów partnerskich i zespołowi naszych pracowników wspierających integrację systemu.

Zalando SE_2017_Carsten Keller_01_landscape

Carsten Keller, VP Direct-to-Consumer, Zalando SE

DSC06611-Edit

Oskar Zwart, Zwart Modeschoenen

Dr Carsten Keller, VP Direct-To-Consumer: „To dla mnie wielka radość obserwować sukces komercyjny sklepów stacjonarnych uczestniczących w Cyber Week na naszej platformie. Rok 2020 pokazał, że Connected Retail jest optymalnym rozwiązaniem, umożliwiającym tak wielu przedsiębiorcom rozwinięcie sprzedaży w trybie online. Jesteśmy dumni z tego projektu – ja, i cały zespół odpowiedzialny za Connected Retail. W okresie niepewności wywołanej pandemią koronawirusa, projekt ten potwierdza, że możliwe jest połączenie sił sklepów funkcjonujących w trybie offline z platformą online i tym samym wspólne kształtowanie przyszłości handlu. W roku 2020 byliśmy świadkami fantastycznej współpracy, na której zyskali wszyscy uczestnicy – klienci, partnerzy i Zalando.

Sklep obuwniczy, O.J.M. Zwart Schoenhandel w mieście Leerdam w Holandii dołączył do programu Connected Retail w listopadzie 2020 roku. Oskar Zwart, właściciel sklepu: „Uważamy, że w obecnej sytuacji przyłączenie się do platform online w celu przyciągnięcia większej liczby klientów, nabrało jeszcze większego znaczenia dla sklepów. Widzieliśmy wyraźnie, że tegoroczny Black Friday nie przyciągnął zbyt wielu klientów do naszego sklepu stacjonarnego, a kupujący większość zakupów dokonali online lub przez Zalando. Jesteśmy pewni, że połączenie handlu offline i online ma sens i widzimy w tym rozwiązaniu szansę na lepszą przyszłość.

Nurnberg_header

Thomas Weckerlein, Rudolf Wöhrl SE

Wöhrl_Connected Retail

Przedsiębiorstwo Rudolf Wöhrl SE dołączyło do Connected Retail podczas pierwszej fali kryzysu związanego z koronawirusem w 2020 roku. Ta niemiecka sieć sklepów odzieżowych połączyła z platformą Zalando wszystkie swoje 30 sklepów stacjonarnych działających na terenie południowych Niemiec. Thomas Weckerlein, prezes spółki, opowiada: „Jesteśmy częścią programu Connected Retail od maja i dzięki tej współpracy możemy zdobyć nowych klientów w sieci, sprzedawać nasze produkty i znacząco zwiększyć sprzedaż. Teraz podczas kryzysu spowodowanego koronawirusem, przy spadku liczby klientów „z ulicy”, pracownicy naszych sklepów wspierają się  w codziennym pakowaniu przesyłek i zapewnieniu najlepszej obsługi kupującym online. Niezwykle cenimy współpracę z Zalando.”

Nudie Jeans z platformą Connected Retail połączył cztery sklepy, jeden w Holandii, dwa w Niemczech, a ostatnio także jeden w Norwegii. Kierownik ds. sprzedaży detalicznej w Europie Ben Lundberg tak opowiada o współpracy: „Otwierając nasze warsztaty, postawiliśmy na solidną obsługę klienta w sklepie stacjonarnym, oferując zarówno tradycyjne porady przy wyborze modelu, darmowe przeróbki jak i opcję zakupu produktów z drugiej ręki. Współpraca z Connected Retail umożliwia nam zaoferowanie nowych aspektów obsługi klienta, a równocześnie pozwala na stymulowanie sprzedaży i optymalizację dystrybucji produktów, co stanowi część naszych wysiłków podejmowanych na rzecz bardziej stabilnego rozwoju.”

DSC08438

Heiko Ronge, PTH Group

Wormland_Connected Retail

Maria Stadler, kierowniczka działu obsługi klienta Connected Retail w Zalando: „Dla nas najistotniejsze jest, że oferujemy szybkie i proste rozwiązanie sprzedawcom i markom, które chcą połączyć się z naszą platformą. Pomagamy im na etapie przyłączania się do nas i opracowujemy indywidualne rozwiązania dopasowane do typu i wielkości sklepu. Podczas trwania Cyber Week nasi partnerzy codziennie przesyłali nam zdjęcia przedstawiające stosy paczek i szczęśliwych pracowników pakujących kolejne przesyłki w sklepie. Takie momenty ogromnie nas cieszą i potwierdzają, że to rewelacyjne rozwiązanie dla obu stron.

PTH Group połączyła się z Connected Retail w roku 2017. Jako największy w Niemczech franczyzobiorca w zakresie mody, w programie bierze udział ponad 100 sklepów franczyzowych spółki, takich jak Tommy Hilfiger i Calvin Klein. „Kooperacja z Zalando Connected Retail to partnerstwo, które przynosi wymierne korzyści. Udane partnerstwo to takie, która sprawdza się także w kryzysie. Jest to możliwe dzięki otwartemu dialogowi na równych prawach i wspólnym poszukiwaniom najlepszych możliwych rozwiązań dla obu stron.  Wiemy, że na Zalando możemy polegać i że nasza ścisła współpraca jest opłacalna, nawet w tak ciężkich czasach dla handlu detalicznego” – mówi Heiko Ronge, prezes Private Textiles Holding GmbH.

DSC05160

Dołącz do nas
bez ryzyka