FAQ

Warunki

Jakie warunki techniczne muszę spełnić?
Czego dokładnie potrzebuję, aby móc uczestniczyć w Connected Retail?
Nie mam kodów EAN. Czy mimo to mogę uczestniczyć w Connected Retail?

Interfejs.

Nie mam systemu gospodarki materiałowej, ale mimo to chcę przystąpić do Connected Retail.
Czy muszę zainstalować oprogramowanie?

Wysyłka towaru

Czego potrzebuję do wysyłania paczek?
Czy można realizować dostawy również za granicę?

Asortyment

Jakie marki i artykuły muszę mieć w swoim asortymencie, aby otrzymywać zamówienia?
Czy mogę w ramach Connected Retail sprzedawać również marki/artykuły, które jeszcze nie są dostępne w Zalando?
A jeżeli nie chcę oferować określonych artykułów?

Koszty

Jak wysokie są koszty logistyczne?
Jakie koszty poniosę jako sprzedawca?

Zwroty

Co się dzieje ze zwrotami?
Jak wysoki jest wskaźnik zwrotów?

Zamówienia / zamawiane ilości

Ilu zamówień dziennie mogę się spodziewać?
Czy mogę również odmówić przyjęcia przekierowanego zamówienia?
Czy zamówienie może zawierać kilka artykułów?

O współpracy

Co zyskuje Zalando dzięki współpracy?
Na czym polega przewaga nad innymi platformami?
Ile wynosi okres wypowiedzenia?

Rozliczenie

W jaki sposób i kiedy odbywają się rozliczenia?

Kwestie operacyjne

Czy otrzymam opakowania?
W jaki sposób mogę uniknąć zdublowania sprzedaży?
Czy muszę zaakceptować cenę sprzedaży w Zalando?
Co zrobić, jeżeli w ciągu dnia otrzymam zbyt wiele zamówień, których nie jestem w stanie obsłużyć?

Pozostałe informacje

Jakie zamówienia klientów są przekazywane do dostawców?
W jaki sposób podejmowana jest decyzja o tym, do którego sprzedawcy zostanie skierowane zamówienie klienta?
Czy klient wie, że towar pochodzi z mojego sklepu?